Friday, December 25, 2015

ב"ה

הרבנים המלמדים שנאה מביאים את אסון הבית השני עלינו שוב

רוב הרבנים בדורנו מלמדים אותם הסילופים אודות המשיח שהפרושים לימדו בתקופת הבית שני, שנהרס בגללם ובגללם יצאנו לאלפיים שנה של גלות נוראית. הלא למדנו כלום?
בדיוק כמו אז, הרבנים היום מלמדים את תלמידיהון לשנוא את הגויים וקורא למשיח לבוא לא כדי להביא שלום על כל העולם, אלא להיות הבריון והגולם והמוציא להורג שלהם - להביא את החרב על הגויים וגם על היהודים שלו מסכימים להם. זה נשמע מוכר? אנו רואים את הסיקריים קמים לתחיה שוב והתוצאות יהיו אותן תוצאות אם לא ננטרל את שנאתם באהבה אדירה וסילופים בתורת אמת.
במקום לעורר את המשיח, הם מעוררים את המשחית - אף על עצמם.
כמה יהודים עונו בתקופת הבית השני בגלל הסילופים של הפרושים? והנה, הדברים חוזרים על עצמם בימינו כי הרבנים האוהבים כח וכסף ונשיקות על היד ולהקרא גאונים מלמדים אותם השקרים ואותם הסילופים שהפרושים לימדו בתקופת הבית השני שנהרס.
על כל יהודי שיש בלבו אהבת כל ישראל וכל גוי וכל הבריאה כולה להוכיח את אותם הרבנים לטובתם, כמו לטובתנו ולטובת כל גוי וכל הבריאה. עלינו לאומר להם כי המשיח הופך למשחית אם מעוררים את כחו בשנאה.
בן דוד בא אך ורק אל מי שאוהב כל גוי כאברהם אוהב את ישמעאל ואוהב כל יהודי כשרה אוהבת את יצחק ואוהב את כל הבריאה כה' יתברך אוהב את הקיקיון.