Thursday, April 19, 2012


בע"ה

התבוננות

היום הבנתי מהי התבוננות ("מדיטציה")

חשבתי שאני לא עושה מדיטציה, כי אני לא יושבת וחושבת על מנטרות או משחקת את משחקי המח של הפסיאודו-מיסטיקאים. אבל מסתבר שאני כן עושה התבוננות. אני אפילו משתמשת ב"מנטרות".

כל העת אני חושבת על תקון עולם ושואלת את עצמי: מה אעשה לתקן את העולם? מה שרש העולם ממנו אפשר לרפא את הענפים?

כל העת אני מתעסקת במחשבות אלה, יום-יום, כל היום וכל הלילה

ואז הבנתי ששאלות אלה הן מנטרות

תוקן עולם, תקון עולם, תקון עולם...

שרש, שרש, שרש...

שרש = 800 = ף = נשמתי = השופטת = פעמים = פנינים = פנימיים

תקון עולם = 1912 = 913 = בראשית

לכן, ה' יתברך מלמד אותי מעשה בראשית

כל דבר שאנחנו חושבים שוב ושבו בעצם התבוננות

אם אנו חושבים על דברים קדושים, דהיינו איך להטיב את העולם, אנו עושים התבוננות על דברי קדושה ואור ה' יתברך יאיר לנו.

אם אנו חושבים כל העת שוב ושוב על שטויות או על דברים שליליים גם זאת ההתבוננות שלנו וה' יחשיך עלינו

דורין אלן בל-דותן, צפת
DoreenDotan@gmail.com