Wednesday, April 04, 2018

ב"ה

אין העולם מתקיים אלא בשביל הבל פיהם של תינוקות של בית רבן

הבה נבין את משמעות הדבר.
בנים יהודים קטנים, רכים ותמימים משועבדים ללמוד תלמוד במקום תורת משה. למה? כדי ליצור בבל במקום ארץ ישראל! הבל פיהם של התינוקות התמימות ההם יוצר את העולם אנו חיים בו - העולם המאפשר כל מיני זוועות שארץ ישראל אינה מאפשרת. בבל אינה מקיאה זוועות. בבל עומדת בזוועות ואף מעודדת אותן. התינודות משועבדים להגות בתלמוד כדי ליצור עולם זה וחוקי הטבע כפ שאנו מכירים אותם המשעבדים את כלנו. זה השעבוד הנוראי ביותר! זאת ההתעללות בעוללים האיומה ביותר! ודעו כי זה הכשוף של הבונים, דהינו הרנבים שמרדו בדרך הנביאים והוגים בכשופי בבל במקום בתורת משה.
הפתרון אינו לימודי התלמוד הירושלמי. התלמוד הירושלמי הוא נסיון ליבא את בבל לירושלים, שה' ישמור!
כדי שבני ישראל ימשיכו להשתעבד כשהם מבוגרים, הרבנים אומרים להם: "בלי התלמוד לא היינו יודעים לקים את המצות." האמנם? התלמוד אינו מלמד איך לקים את המצות.

המצות = 541 = ישראל

רוב היהודים אינם אפילו יודעים כי אנחנו, ישראל, המצות חיות ממש. התנ"ך מלמדת אותנו איך להיות המצות בצורות הכי קדושות אם יודעים לקרוא אותו נכונה ויודעים להפוך את הספרים [books] לספרים [frontiers], דהיינו לדעת איך להפוך את הכתוב לממשות. ההפיכה של הכתוב לממשות היא המשמעות של המונחים לקים ו-להקים.

משמעות = 856 = נהיה ממשות = ממוש קרקע = ממוש עת = נוף = כל ציון
= בית מקדש

התלמוד מלמד איך לקים את בבל - עולם בו זוועות אפשריות ונעשות, עולם התומך ומעודד רשע.
אנחנו לא צריכים את התלמודים ללמוד אותנו איך לערוך טקסים מוזרים. התורה היא ספר החיים. אין בה שום טקסים. היא רק נראית כך בעיני בעלי לבבות מזוהמים. החיים אינם עושים סימולציות סימליות, הוי אומר ופארסות, של עצמם.
אוהבי הבריות ירצו לברוא להם עולם יפה וקדוש, עולם של שמחה ושגשוג ובטחון. לבעלי לב טהור וטוב יש גם עינים בהירות. אינני מתכוונת להתווכח עם בעלי לבבות מלא ארס התלמוד. המבין יבין.

https://www.ted.com/talks/evan_grant_cymatics?language=he