Sunday, July 26, 2009

ישראל איננה מדינה – היא מעבדה לנסויי אנוש

האם אין ביכולת האנשים לראות את האמת בסיפור האם ממאה שערים הנאשמת בתסמונת מינכהאוזן בהשלכה ([Munchausen's Syndrome by Proxy [MSBP) ובהרעבת הילד שלה? האם אין הם רואים כי לפנינו ניסוי שנכשל, ועליה מדביקים את התוצאה המחרידה?

מאז הגיעו לארצנו בשנות ה-20 הפסיכיאטרים שאומנו ע"י הגרמנים, פלשתינה (אח"כ "ישראל") נעשתה מעבדת-שדה גדולה לניסויי אנוש. קיראו על כך בספרה של רקפת זלשיק עד נפש (הקיבוץ המאוחד, 2008).

אני משוכנעת כי מנגלה עצמו פעל בא"י. היה פה "דר' מנדס" שסחר בילדים ובנשים הרות בני תימן וערך עליהם ניסויים. אשה תימנייה אחת, בחודש השמיני להריונה, נקרעה לגזרים (פשוטו כמשמעו) ועיניה נעקרו, בעוד שוטרים עוצרים בעד בני משפחתה המבועתים שלא יוכלו לחוש לעזרתה לשמע צריחותיה. אזי הוציאו את הולד מתוך רחמה. קיראו על כך ב-קול האמת – אמת ויציב מאת אהרן יצחקי.

http://tinyurl.com/mynsn4

מנגלה, כידוע, השתמש בשמות ספרדיים מאז ברח לארגנטינה.

הימלר עצמו הגיע לפלשתינה כדי לאמן את האנשים שנשלחו הנה.

הפלרת מי השתיה בישראל היא חובה בכל יישוב בן 5,000 תושבים ומעלה. הנאצים היו הראשונים שסיפקו מים מועשרים בנתרן פלורי למחנות הריכוז כדי שהאנשים שם יהיו נוחים לאילוף – וגם עקרים.

קטינים בישראל מקבלים תרופות פסיכוטרופיות האסורות לשימוש מתחת לגיל 18 במערב. תופעה זאת נפוצה במיוחד בעיר דימונה (המובילה הארצית במספר הילדים המוצאים מבתיהם ומושמים בכל מיני מוסדות – בהם גם 'סגורים', שם מפטמים אותם בתרופות) אך היא בהחלט שכיחה בכל רחבי הארץ.

מכה זאת אינה פוסחת על ילדי המדינה עשירים. לילדי העשירים בישראל נותנים "תרופות פסיכוטרופיות יוקרתיות".

מתי יתעורר העם היושב בציון???


דורין אלן בל-דותן, צפת
DoreenDotan@gmail.com